Известие

Collapse
No announcement yet.

теч на масло от турбина

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • теч на масло от турбина

    Здравейте колеги, колата е 166фл автомат 2.4 mjet.От известно време забелязах лек теч на масло.Днес я погледнах от долу и видях че турбината е омаслена, какво следва от тук нататък...Ремонтира ли се това чудо?Защото колата си върви и няма проблем.Ако някои знае и се е сблъсквал с този проблем моля да пише.Благодаря предварително!!!

  • #2
    Няма турбо кола на която тубината да не е омаслена,масло губи ли ти се,пуши ли колата?Иначе според мен са маслени изпарения или теча е от друго място,а има вариант да е от смазващата система на турбината.Трябва да се огледа по обстийно,че нищо чудно само от там да се стича.

    Comment


    • #3
      Здравей, колега, за около 7К километра маслото сега ми е на минимум. Предполагам, че това са около 600-700грама масло. А за пушене, колата изпушва само при рязко подаване на газ. Сутрин, когато е доста студено, за около 2-3 минути изкарва бял пушек и след това изчезва. Въпросът ми е дали е много сериозно. Така или иначе тази или другата седмица ще я вкарвам във сервиз и ще го погледнат този теч. Имам още един въпрос: Стабилизиращата щанга е "тръгнала" и се чудя какви тампони да сложа - полиоретан или други?
      Last edited by Napoleon; d.m.y г., 20:34.

      Comment


      • #4
        Щом ще влиза в сервиз там ще прегледат всичо,но по мое мнение проблема не ти е в турбото,там ако е маслото чезне за нула време,а не за 7К.За щангата какво имаш впредвид тръгнала ?Тампоните са разбити или какво?Аз лично съм твърдо против полиуретана той не се разбира с метала,направо го изяжда.

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Bobiuzunov Покажи съобщение
          Няма турбо кола на която тубината да не е омаслена.
          Моята не е омаслена.
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment


          • #6
            От вън ли?Не ми се вярва по маркучите и кулера да няма малко масло?

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Bobiuzunov Покажи съобщение
              От вън ли?Не ми се вярва по маркучите и кулера да няма малко масло?
              Отвън е чисто и сухо. Навсякъде.
              Не всички, които се скитат, са изгубени.

              Comment


              • #8
                Имам предвид тампоните. Преди на 156-цата бях с полиуретан и бях доволен, но на тази не знам какво да сложа. А турбото и при мен не беше омаслено.

                Comment


                • #9
                  турбина

                  Здравейте колеги, колата е алфа 166 2.4 mjtd автомат от вчера ми направи номер като светна чека и осезаемо вървежа не беше този които е.. пуснахме една диагностика оказа се че пренадува турбината.. колата върви над 2000 оборота но не е този вървеж който беше и няма пушаци отзад. Почистихме мап сензора но не се оправи.Въпроса ми е някои правил ли е скоро турбина и къде?

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от ivo166 Покажи съобщение
                    Здравейте колеги, колата е алфа 166 2.4 mjtd автомат от вчера ми направи номер като светна чека и осезаемо вървежа не беше този които е.. пуснахме една диагностика оказа се че пренадува турбината.. колата върви над 2000 оборота но не е този вървеж който беше и няма пушаци отзад. Почистихме мап сензора но не се оправи.Въпроса ми е някои правил ли е скоро турбина и къде?
                    геометрията на турбото е за чистене
                    156 2.4JTD 136+ PS

                    Comment


                    • #11
                      +1
                      И аз съм така. Днес се наканих да се опитам да сваля турбината да я изчистя(естествено ако ми е по силите). След около 4 часа турбото беше извадено ... малко много но като за първи път добре. Имаше мизерии които се изчистиха с бензин и четка.В крайна сметка резултата ще е налице утре, че се стъмни за монтаж обратно.

                      Comment


                      • #12
                        Благодаря, колеги, като го свалим ще видим какво е положението. Дано да е малкият дявол. Искам да ви попитам освен в "Реал турбо", за които съм чувал някакви страшни суми, има ли други добри майстори, където ги рециклират? Защото по тази тема е писано малко и то преди доста време.

                        Comment


                        • #13
                          Има една фирма в Разлог GR Тurbo беше май,много хора пращат от нашия район там турбини за рециклиране и са много доволни,за цени нямам идея,още не ми се е налагало да ползвам услугите им и дано не се налага скоро.

                          Comment


                          • #14
                            Аз съм им пращал турбо само за баланс. Коректни са и не взимат скъпо 1000км на цялата газ (състезателно темпо) няма грижи да чукна на дърво
                            Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                            FIAT Coupe 16VT
                            Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                            Comment


                            • #15
                              Колега Иво ако си за почистване сумата не би трябвало да е голяма както ако си за рециклиране При теб както писа все пак се предполага малкият дявол
                              ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                              Comment

                              Working...
                              X